Ticket registreren

Maak hier je ticket aan. Je wordt zo snel mogelijk geholpen!
 

Meekijken

Laat een van onze medewerkers met je mee kijken. Een van onze medewerkers geeft aan welke variant je moet selecteren.

Reparatie aanvragen

Hardware defect? Reparatie aanvragen is mogelijk via de onderstaande “Reparatie aanvragen” button.

                                                                                                               

Via onze helpdesk

Onze afdeling support staat vijf dagen per week van 08:00 tot 17:30 voor je klaar. Onze support medewerkers kennen de apparatuur en software als geen ander. Daardoor kunnen zij snel handelen als er problemen zijn. Wij maken gebruik van een helpdesk systeem zodat je zelf online een ticket in kunt dienen. Je kunt ook de helpdesk telefonisch bereiken via 074-2553131.

Per e-mail

Je kunt 24/7 mailen naar support@hcs.nl. We maken dan automatisch een ticket voor je aan, zodat onze helpdesk automatisch een melding krijgt. Zij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem te verhelpen.

Onze ‘Happy Innovation’ belofte

Bepaal zelf de service voorwaarden

We adviseren wat past bij jouw situatie

We begeleiden jouw collega’s in hun nieuwe werkwijze

We programmeren de software van jouw systeem

We zorgen voor flinke kostenbesparing

Wij zorgen voor goede service en onderhoud