Wij staan voor je klaar!

Service & support

Na advies en levering houdt het niet op bij HCS. Wij zijn jouw kennispartner, dus ook als het op service en support aankomt. Het is ons streven dat je nu en in de toekomst maximaal profijt hebt van de aangeschafte apparatuur en diensten. Gaat er iets mis, dan analyseren onze medewerkers het probleem en proberen het zo snel mogelijk te verhelpen. Als het nodig is, kunnen zij zelfs op afstand met je meekijken in het systeem. Het is ons werk om jou zo goed mogelijk jouw werk te kunnen laten doen!

Ticket

Maak hier uw ticket aan. Dan wordt u zo snel mogelijk geholpen!

Via onze helpdesk

Onze helpdesk staat vijf dagen per week van 08:00 tot 17:30 voor je klaar. Onze helpdeskmedewerkers kennen de apparatuur en software als geen ander. Daardoor kunnen zij snel handelen als er problemen zijn. Wij maken gebruik van een helpdesk systeem zodat je zelf online een ticket in kunt dienen. Je kunt ook de helpdesk telefonisch bereiken via 074-2553131.

 

Per e-mail

Je kunt 24/7 mailen naar support@hcs.nl. We maken dan automatisch een ticket voor je aan, zodat onze helpdesk automatisch een melding krijgt. Zij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem te verhelpen.

Meekijken

Klik hier zodat de support lijn met u mee kan kijken!

Hulp bij netwerkbeheer

Als het netwerk niet goed werkt, heb je snel hulp nodig. Wij zoeken uit waarom de verschillende computers niet meer met elkaar communiceren en hoe we dat kunnen verhelpen voor je.

Hulp bij serverbeheer

We doen tegenwoordig enorm veel online. We werken volop in de cloud. Daarom zijn werkende servers van groot belang. Is er een probleem, dan staat HCS voor je klaar met experts in serverbeheer. Voor je het weet, draait alles weer.

Hulp bij werkplekbeheer

Elke werkplek moet op de manier worden ingericht die past bij de gebruiker. Daarom kun je op ons rekenen als het gaat om werkplekbeheer. Wij zorgen ervoor dat iedereen zijn werk optimaal kan doen.